wat

Strategie
Branding
Vormgeving
Website

waar

Waalwijk

Foodfocus.

FoodFocus noemt zichzelf de foodmakelaar van Nederland. Wat zij doen is mensen en voeding op allerlei manieren samenbrengen. Met service als heilige graal zorgt FoodFocus ervoor dat mensen er niet alleen voor staan.

In de tijd dat FoodFocus ons benaderde, heette het bedrijf nog Fresh Food. In hun zoektocht naar een full service reclamebureau dat hen kon helpen bij een grootschalige professionaliseringsslag vonden ze CWORX. De klik was er meteen en onze daadkrachtige manier van werken en creatieve ideeën pasten uitstekend bij elkaar.


Open, oprecht en met veel humor.
Dat is de beste omschrijving voor de samenwerking tussen FoodFocus en CWORX.
Tussen 2010 en nu trokken we de kar van vele projecten. Een voorbeeld: het ontwerpen van verpakkingen, wat toch weer een heel andere tak van sport is dan de opmaak van een brochure.
 

 

website.

Frisse kleuren, overzichtelijke pagina’s en inspirerende beelden. De website van FoodFocus is één van hun belangrijkste aanjagers. Gezien de verschillende doelgroepen van FoodFocus moet iedereen zijn weg zien te vinden. Door te werken met vaste templates creëerden we een heldere site die zowel activerend als informatief is.